bröllop

idag ska jag på bröllop, gick upp halv tio för att jag ska raka benen, duscha, sminka mig och fixa håret det kan ta ett tag. Min farbror ska gifta sig. Först ska vi till min gudfar och lämna bilen sen ska vi ta bussen tillsammans till kyrkan, och jag är as glad över att solen skiner, för de hade hotat förut med regn, kul att st å i kort klänning i regnet!
Bröllopet börjar klockan halv 2 och sen ska vi till Trädgårdstorp och käka middag och fira, så det kommer inte bli någon uppdatering idag. nej nu måste jag skynda mig <3


Kommentarer
Postat av: steffi

tror du typ är du e dessie? haha nej gumman du kommer aldrig komma till hennes nivå, kolla bara på dina fräknar ush..du kanske kommer ihåg vad hon sa om folk med fräknar? :) förresten sola lite snälla du är fan blek som ett spöke

2009-07-08 @ 01:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0