har tråkigt!


PERSONLIGT
Namn: Emelie Sofia Jordan Åhnström
Födelsedag: 5 oktober
Smeknamn: Fia
Ögonfärg: Blågrå
Hårfärg: Blondin
Längd: 160cm
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Vågen
Skostorlek: 37-38
Civilstånd: Singel
Är dina föräldrar skilda: yes
Dålig vana: blir lätt avundsjuk

FAVORIT
Färg: rosa
Sport: ska börja på gymnastik igen
Godis: choklad
Affär: Gina Tricot , H&M och Vila
Helgdag: Känns som det är helg varje dag nu när det är sommarlov
Årstid: Sommar är bäst

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån: Har jag säkert
Sovit utomhus: Ja, i tält (a)
Spytt i skolan: Nej, men det var nära 
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: HAHAHA, aaa ! :D
Varit på scen: ja det har jag
Retats: Säg nån som inte har gjort det?

DU
Svär: Ja, när jag gör illa mig xD
Sjunger bra: många säger att jag sjunger bra
Duschar dagligen: en gång om dagen
Vill gifta dig: ja,det vill jag
Kommer överens med dina föräldrar: oftast
Äger en ipod: nej
Sover med gosedjur: haha när jag var 10 :P

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: McDnalds
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: kött
Tv/film: berorpå
Adidas/Nike: Adidas,
Kakor/paj: Kakor

KAN DU
Gå ner i splitt: kunde :D (a)
Skriva med båda händerna: Kan, men det ser förjävligt ut med vänster
Vissla: yesyes
Blåsa en bubbla: aa
Ha dina ögon i kors: hihi ja
Nudda näsan med tungan: jaklart :D hehe nej det kan jag inte

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Jonas
Du pratade i telefon med: pappa
Du kramade: Jonas
Du skällde på: pappa i onsdags:P
Du sportade med: ida

SENAST DU
Skrattade: igår påväg hem ifrån Nyköping när lasse berättade en historia om han själv när han var i England, fyfan vad jag garva, kunde inte andas och fick tårar
Grät: igår när jag garva, men det var ju gläjdetårar (A) :D
Filmen du såg: kommer inte ihåg

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Min baksida med massa växter och träd
Lyssnar du på musik nu: aa
Vad har du på dig: mjukisar, linne, BH, hotpants
Vad är det på din musmatta: har ingen

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: kan inte sova utan två
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest:nämner inga namn
Vad borde man uppfinna: kommer inte på något
Är du ett hälsofreak: hehe jag kan vara ett, just nu är jag det :D
Värsta vädret: Slask & Regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0