jag fördröjer tiden

tvärfeta frågor, vågar du?

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: Blågrå
2. hur lång är du: 160
3. vilken hårfärg har du: blont
4. långt eller kort hår: det är någonstans mellan kort och långt
5. piercingar i anisktet: Inga
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: kristall blåa men är nöjd med som jag har nu
7. hur lång skulle du vilja vara: över 170 men det kan jag nog glömma :P
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: blont
9. vill du ha kort eller långt hår: lite kortare än vad jag har nu
10. skulle du vilja ha piercingar: i tungan och i naveln

Senaste du
11.  åt: yougurt och flinger
12.  drack: vatten
13. du fick sms av och vad de stod:Jesper: Fy fan det höll på att bli bråk hos mig <3<3
14. du skrev sms till och vad du skrev: Lina: Sitter och tittar på bilder på oss :) <3
15. sa: vilken buss ska vi ta?
16. kramade: Viktor
17. kysste: Jesper
19. du spydde: haha kommer inte ihåg
20. du skrattade rikitgt mycket: Igår

Kärlek
21. är du singel: Ja det är jag
22. ditt förra förhållande va med: Alex för 1 ½ år sedan :O
23. ditt längsta förhållande: Nästan 5 månader
24. med vem då: Johannes
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Hallberg, fast vi var inte ihop med har aldrig gillat någon så mycket som jag gillade honom. :)
26. är du fortfarande kär i personen ovan: nej
27. gillar du någon just nu? Kanske de (:
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: Inget egentligen xD
29. vill du vara singel: Nja, både ja och nej
29. vill du gifta dig? Ja det tror jag, men inte nu
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Har ingen

Vänskap
32. de som vet mest om dig: Ida och Malin :)
33. den vän som du har känt längst: Ida, Johanna och Lina =D
34. flera bra kompisar eller bara en alldra bästa vän: En allra bästa
35. någon du saknar att umgås med: Emma,Fanny och Jennifer
36. en av dina bästa tjejkompisar: Malin
37. någon kompis som bor långt ifrån dig?: Lina,
38. den du har mest minnen med: Ida
39. bra vänner du inte träffar ofta: Emma,Fanny, Jennifer, Malin,Linnea, Katarina.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om , vem? Nämner inga namn

Övrigt
41. musiksmak: Lyssnar på typ allt förutom hårdrock!!!!
42. sport: ingen just nu,tränar själv:D (a)
43. galen eller lugn: beror på humör :D
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: ja det har jag :)
45. dricker du alkohol: har hänt att jag har druckit
46. har du hört att du borde bli modell: Har jag säkert någon gång
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Underkläder (;
48. vad tänker du på just nu: mycket

syskonen Jordan Åhnström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0