Man gör inte så!

Hej, igår var jag glad hela dan, men dagen slutar på att jag vart på skit dålig humör! I tisdags ringde pappa mig
Jag tänker inte ta upp hela samtalet, bara det som det handlar om:

pappa- vill du följa med till Nyköping på torsdag?
jag- ja det kan jag kanske
pappa- du behöver inte bestämma dig än, vi får väl se här framöver.
jag- jo men jag vill följa med.


Ja, då så skulle jag följa med till Nyköping men igår får jag ett sms av pappa:
 pappa-  vem har sakt att du ska med till nyköping im?
jag- du! :S
pappa- när då?
jag- du ringde och fråga om jag ville följa med!
pappa- nu ljuger du!

FAN, vad arg jag blev, pappa jag vet att du läser min blogg men vad fan man gör inte så ! Vill du inte att jag ska följa med säg det bara !

I alla fall jag vaknade vid tio för det var en sommarjobbare som står och klipper gräset precis utan för mitt rum -.- och jag kunde inte somna om så jag gick och tittade på tv och käkade frukost och nu sitter jag i bikni och redo för att gå ut och sola, så vi hörs senare puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0