måndag

Heej :) vaknade vid nio i morse och kunde inte somna om! Men men det är så ibland, men jag bestämde mig för att gå ut och springa och det gjorde jag vilket som förvånade mig! Det gick bra tills mina knän började spöka fy satan vad ont det gjorde men jag försatte att springa ändå vilket kanske inte var så bra!
Dagen planer blir att packa för i morgon ska jag till skara var där förra året också. Ska dit med mamma,José, Sandra,Andreas,Viktor, Affe, Jenny, Simon och Hampus som är mina kusiner, det var dom jag var i skara med förra sommaren också.
Sen idag så måste jag städa mitt rum det är verkligen behövligt, kommer nog ta en timma eller två. Jag skojar inte men men.  Nu tittade solen fram :D så jag och min famlij ska åka till stendahls badet och bada och sola :D städningen får vänta, för solen går före, hehe ha det bra pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0