skara 22/7-24/7

Hellu, kom hem ifrån Skara för någon timma sen, har suttit och ladda in bilder och packat upp lite. Tänkte berätta nu vad har hänt.

Dag 1:
Vi åkte till skara vid halv två tiden och kom fram vid halv sju. Det var sjukt segt att åka dit för vägen var väldigt tråkigt men som tur var är att jag hade musik, så det var ju bara in med hörlurarna på högsta volym. Vi stannade och käkade lite på vägen också, men när vi väl var framme packade vi upp och jag och Sandra gick och köpte kol. När vi kom tillbaka började vi med maten och gissa om jag var hungrig men när maten väl var klar var vi tvungna att käka ute för alla gick inte plats så vi satt på en stor sten gick ju sådär kan man ju säga sen började regnet att ta till men vi sket i det för vi var så hungriga men det regnade inte så mycket. Men Sandra och Jenny sprang upp under träden och fortsatte att käka där. När vi väl hade ätit klart gick vi barn till våran stuga som låg en bit ifrån dom vuxnas stuga, var ju kul att springa fram och tillbaka hela tiden, men men det gick bra ändå. När vi kom fram till våran stuga och öppnade dörren gick jag en liten chock av hur fint och mysigt det var där inne. Det var väl det som hände dag ett, vi tog det lugnt resten av kvällen. Jag fick dela säng med Hampus( min kusin) alla nätter för alla skulle inte få plats annars och jag varnade honom för att jag var en jävel på att slåss och sno täcke på nätterna.

Dag 2:
Vi ställde klockan på halv nio och gick det vuxnas stuga och käkade frukost, sen gick jag och duschade och det var ju inte sådär jätte kul för att det var två lebbar som stod i duschen och råhånglade och smiskade varandra och jag kände mig inte sådär jätte bekväm så jag böt plats och gjorde mig klar fort och skyndade mig där ifrån sen. När väl alla var klara så gick vi till ingången till sommarland och när vi väl var inne började vi med att köra cokart, satan vad det är kul men jag fick en as dålig bil höll in full gas hela tiden men kände hur alla drog ifrån men kom inte sist i alla fall. Sen gick vi och bada och det var kö överallt och jag som hatar köer men solen sken i alla fall så det var ju bra. När vi hade åkt runt lite på saker och allt gick vi och solade men det var ju bara att sola i tio minuter för sen kom gråa moln som täckte över på hela himelen då gick vi och bada igen. Fram emot kvällen var det inge folk alls så vi åkte allt om och om igen och det var ju dö kul och så himla skönt att det inte var någe folk.
När vi kom tillbaka till stugorna duschade vi och fräschade till oss så var det dax att gör mat, jag låg och frös jätte mycket hela kvällen så jag spenderade kvällen mest i sängen hehe. Men gjorde ju annat också. Efter maten var det några små killar som samlade ihop nästan alla i hela området för att spela fotboll det var lite kul faktiskt att dom gjorde det men jag var inte med och spela.
Kvällen blev lugn för att var trötta efter att ha badat hela dan.

Dag 3:
Vi ställde klockan på åtta för att vi skulle städa och fixa och dona på morgonen för det var dax att åka hem den dagen. Men jag vaknade utav att Hampus drog av mig täcket 10 minuter innan väckar klockan och jag sa varför drar du av hela täcket för ? Han ba du ska inte säga något jag har sovit utan täckte hela natten, hehe stackarn men jag varnade ju honom.
Vi städade på morgonen sen gick vi till vuxnas stuga och käkade frukost sen gick vi till sommarland igen och vi var nästan först idag hur najs som helst, vi började med cokart igen och den här gången fick jag en rejäl bil satan vad fort den gick.
Sen gick vi till mellan cokarten för att Andreas och Viktor ville köra dom för att de gick inte köra de stora för att man var tvungen att vara 1,60 och jag var det precis :D haha
När vi väl åkte så tog regnet över igen och banan blev blöt och hjulen fick inge fäste det var lite läskigt, min bil gick as fort också så när man kom till svängarna och svängde reageade den inte och jag ba hallå jag svänger ju :O och efter 100 år reagerar den och då vart det värsta rycket.
Sen gick vi och badade och det regnade fortfarande men det är skönare att bada när det regnar och det var inge kö på hela dan heller så himla najs :D vid halv två gick vi upp och käkade sen körade jag och Simon cokart en sista gång i ösregnet man såg inte ett piss och jag vann över alla killar :D jag är bäst :Dsen åkte vi hem och jag sov i bilen en timme och det var väldigt skönt sen stannade vi på vägen och käkade.



Bilder dag 1:

innan vi åkte


mor & dotter lika?


puss på er


jag och viktor


en gång i tiden var vi lika långa, det var ett tag sen :P


syster och jag


syster och mamma


affe, jenny, simon coh hampus


skulle ta kort på stugan men det fick jag inte göra :P


syster och jenny


mamma och jose


affe


söta viktor


hampus och jag


kusinerna Jordan









stugan


stugan


stugan


hampus


vi hade tråkigt så vi tog fram kameran








Bilder dag 2:

nyvakna jävlar


morgonfrillan var på plats


haha vem ser mest nyvaken ut ? ;)


fotboll


och en sur hampus?:P


jenny och affe


lillebror


haha okej ?:P


kände inte för att vara med på bilden


andreas la sig ute för det var för varmt :P


sen kom han in och la sig på golvet


Bilder dag 3:

städning på G


simon och jag fick tråkigt


haha okej :)


sandra, andreas och hampus


söta viktor och jag


ser man att vi är trötta eller?





sen fick vi också tråkigt :P


och en trött sandra ? :D










Kommentarer
Postat av: lina

du har min lila "klänning" har letat efter den :D<3

2009-07-25 @ 17:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0