söndag

Godmorgon :D
Jag vaknade nyss och vädret suger ju idag, det blir så himla tråkigt när det är sånt här väder! Idag vet jga inte vad som händer, ska läsa ut min bok ialla fall och börja på den andra jag har är avis på Jennifer som åker till Grekland idag -.- men nästa måndag då åker jag till Slovenien och sen Kroatien jag längtar som fan, sol och värme, bad och skratt och iår ska även min syrra med ska bli så himla mys och även Benke ska med, och det ska bli ballt att vi bilar ner. Kommer ta ett dygn ungefär så måste lägga in nya låtar så man har något att lyssna på, är så trött på mina andra :P haha kommer inte klara mig annars, det är sant, utan musik fungerar ingenting i min värld.
Nu ska ni få en titt på bilder ifrån igår

innan vi åkte


den här var ju bra cool asså


olle


hasse,jenny och olle


Tomma,Tommy och Nalle


jag och märta


sandra och olle


även dom här sötnosarna hjälpte till i köket, det är mina kusiner :)


min gudfar ;)


sandra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0