städning på g

Ja förr drog vi ju till stranden för det blev helt plötsligt jätte fint väder sen när vi kommer ner dit börjar det blåsa och skit och så kom molnen fram igen och det vart as kallt så jag och mamma satt med filtar och frös som satan medans Andreas och Viktor badade, när solen tittade fram så tänkte jag också hoppa i men jag skulle känna på vattnet först, vad tror ni händer ? Jo jag blir i puttad och satan vad kallt det var !!!!! Det var ju inte direkt så varmt när man gick upp då blåste det ännu mer. Vi var inte där så länge sen när vi kom hem så halv sov jag på soffan sen ringer pappa och säger att han har köpt en ny kamera så han åkte hit och lämnade den till mig, snällt av den gubben ;D Men det dåliga är att man måste ladda kameran 12 timmar innan man ska änvända den. Men men
Har nydligen käkat pizza var typ ett år sen jag käkade det ? Gott var det i alla fall och nu på listan är det bara städningen som gäller. Hehe inte det roligaste men det är så skönt när allt är klart, nystädat älskar det. Just nu ligger kläder överallt på golvet hehe nästan så man inte det. Ska försöka skriva något inlägg innan jag åker i morgon till Skara men jag kan inte lova något, ska ut och springa i morgon med, hoppas mina knän inte spökar igen. Nää nu är det städning som gäller. Puss på dig <3

saknar det gamla gänget ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0