svar på tal

steffi: tror du typ är du e dessie? haha nej gumman du kommer aldrig komma till hennes nivå, kolla bara på dina fräknar ush..du kanske kommer ihåg vad hon sa om folk med fräknar? :)
förresten sola lite snälla du är fan blek som ett spöke



Varför skulle jag vilja vara dessie för, och du verkar tro att jag bryr mig om vad du tycker, vem bryr sig om dessie? Inte jag i alla fall, och tror du jag bryr mig om vad du tycker om mig och mina fräknar? Är född med det och gillar fräknar, vem bryr sig om vad hon tycker om fräknar och vad du tycker. Herregud att du orkar lägga ner energi på hur andras ser ut och har sin blogg, jag har min blogg och kör mitt eget, tror du jag vill vara som dessie en äcklig liten fjortis, då tror du fel kan jag tala om!

Kommentarer
Postat av: erika

sofia vet du vem den här f*ttan är lr?

2009-07-08 @ 23:29:01
Postat av: Helen

men du vet iaf att jag gillar dig gumman :)

sen är ju hur söt som helst, de visar alla bilder jag har på dig! Specillt bilden på dig och mig på studsmattan och bilden på dig och oscar :D

2009-07-09 @ 02:11:59
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0