19:48

Nu blir jag så sjukt trött på det här vädret ! Någon mer än jag som är det ? Jag vill ha sol! sol&värme är det bästa jag vet! Men humöret åkte upp lite idag eftersom jag och mamma var och köpte skor till skolavslutningen som jag nämde förr. Jag hittade ett par jätte söta och som passar jätte bra till min klänning. Det är skönt att kläder och skor är avklarat. Behöver jag inte tänka på det längre. Men som jag sa förr, dom får ni inte se ännu inte. Jag tänkte gå ut och springa idag men jag ville fan inte det när det regnar! Det är bara jobbigt, känna hur vattnet rinner i ansiktet hela tiden!

Den här människan är så sjukt underbar och betyder oehört mycket för mig, hon har alltid funnits där för mig när jag mår som dåligast. Hon är ren rakt igenom och jag älskar henne för allt hon gör, jag älskar dig Malin.
Jag tycker att den här bilden är skön och naturlig för ingen av oss var beredd när bilden togs.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0