about me

SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? - jag vill ha i tungan, men får ej. ! :(
2. Vara seriös än rolig ? - rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? - grön, röd smakar grädde
4. brinna upp eller drunkna ? - drunkna
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
nej inte för tillfället.
2. sol eller måne ? - sol såklart!
3. vinter eller höst ? - gillar båda, vintern tycker jag om för att det är mys med snö, hösten tycker jag om för då fyller jag år.
4. vänster eller höger ? - höger
5. solit eller regn ? - soligt, älskar sol & värme!
6. vaniljglass eller chokladglass ? - vaniljglass

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
10.52
2. fullständiga namn ? - emelie sofia jordan åhnström
3. Vart vill du bo ? - inne i stan
4. hur många barn vill du ha ?- max två skulle jag tro.
5. vill du gifta dig ? - ja det skulle jag vilja, men det känns som om man att man blir så instängd.
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - olika.
7. har du ätit sushi ? - usch! äter aldrig det igen !
8. lyssnar du på nu ? - Michael Mind, Baker street
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - vi har tre olika.
10. humör ? - ganska trött men ändå väldigt glad!

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
nej
2. sjungit ? - ja
3. blivit kramad ? - ja
4. känt dig fånig ? - hehe nej
5. saknat någon ? - ja det har jag
6. dansat galet ? - nej
7. klippt håret ? - nej
8. gråtit ? - nej, men fastnade med blicken och då började det rinna tårar ifrån mina ögon
9. ljugit ? - nej
10. blivit kysst ? - nej

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - 
nej
2. har du en hund ? - nej det har jag inte, men vill ha en
3. sover du helst sj eller med någon ? - med någon men ibland är skit mys men det är skönt att sova själv!
4. tror du på spöken ? - nej det gör jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0