besviken

Hallå i stugan!
Benke kom och hämtade mig vid ett, då vi först åkte mot Nyköping och skulle titta på boxer valpar, gud vad söta dom var! Dom var så små!! tre veckor gamla, när man höll i dom så vägade dom ingenting, tyvärr tänkte inte jag på att ta kort för jag var så upptagen med att pussa på dom. Sedan åkte vi vidare mot Norrköping. Vädret var helt okej som jag hoppades på, det regnade iaf inte, sen kom solen fram lite.
Vi hann se sex heat sedan så ställde dom in tävlingen, jag vart grymt besviken. De ställde in den pga av att banan var för dålig tror jag och för att det var så många som åkte omkull. I nästan varje heat var det alltid någon/ra som åkte om kull.
Ingen körde speciellt bra idag! Men det var väl pga av banan, så tävlingen är flyttat tills i morgon ist. Jag tror att jag inte kommer åka ner dit. Det kommer säkert regna inatt eller något och så blir det inställt igen!
När vi fick reda på att det var inställt sa vi det att vi åker hem ist. Det var menningen att vi skulle titta på GP det där nere.
Skit samma.
Nu sitter jag och tittar på GP här hemma ist. Jag ska snart titta på en film med min lillebror. Vi hörs säkert imorgon. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0