en onödig dag

Hejpåer.
Dagen började med en lång dusch, älskar att duscha på morgonen, sedan käkade jag frukost, klädde på mig sen begav jag mig mot skolan. När jag kommer in på lektionen börjar alla prata om att vi slutar efter den här lektionen, var ju tvungen att fråga. "va, slutar vi efter den här lektionen? har vi ingen engelska eller idrott" nej svara dom.
Visst är det skönt att få ha en lektion och sen dra hem. Men det känns lite onödigt att bara ha en lektion?Hade so i en timme sen käkade vi i skolan sen drog jag hem.
What ever, kvällens planer ser ut så här, grillning i Gömmarn. mysmys. Vädret börjar se bättre ut så jag hoppas på att det blir uppehåll, annars vet jag inte vad som händer. Jag ska alldeles strax packa ihop lite grejer sen åka hem till Ida, göra mig i ordning där. Hoppas att ni får en bra kväll så hörs vi lite senare. puss ♥
visst är bilden härligt ? :) Vill ha tillbaka det här vädret! *snyft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0