en rolig men en väldig kall kväll

Det blev grillning vid gömmaren ikväll med Leif och Murat, två killar ifrån klassen. Solen sken men det var väldigt kallt, som tur var var att Murat hade sin vinterjacka med sig så den lånade jag kan jag ju tala om. Vi cyklade dit och det tog en liten stund för idas cykel ändrade växel av sig själv så det blev jätte trögt och åh, kändes som om man aldrig kom fram! Men efter ett tag kom vi fram ! :D
Det tog hur lång tid som helst att grilla fyra hamburgare!! En timme skulle jag chansa på. Men när vi kom dit hade vi ingen tändväska, då tänkte vi, jaha vad gör man då ? Då gick Leif och Murat till en som bodde precis vid sjön om vi kunde få låna lite. Då fick vi hela flaskan som inte var öppnad, väldigt snällt. Men det tog så lång tid för vi hade inte direkt någon ved så vi fick ta gräs och lite småpinnar att elda med, men gott vart det när man väl hade käkat den. Vi satt mest och njöt av solen och snackade skit, lyssnade på musik.
Här kommer lite bilder ifrån ikväll.
De första bilderna tog jag och ida när Leif och Murat stack iväg och fixade tändvätska.











Kameran dog så det fick bli mobilbilder istället.








haha bjuder på bilden på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0