Erika

Det känns så jobbigt att när vi verkligen börjar närma varandra och få kontakt ska allt ta slut! Vi kommer inte längre gå i samma skola ! Det kommer kännas så konstigt för vi har gått i samma skola sen jag började 6-års. Du är en underbar människa Erika. Jag har inte känt dig länge alls, men du betyder faktiskt något för mig, och du gör mig så glad bara att titta på dig, du är en gläjdespridare. Under Vistagalan hade jag en underbar vecka och det var då vi började prata med varandra och få kontakt.
På skolavslutningen, det var jätte jobbigt när vi stod och kramade om varandra och du gråter över min axel och du gick mig tårögd. Kändes nästan som om vi aldrig mer skulle ses, men det ska vi ta med fan göra ! Vi ska fortfarande ha kontakt. Du får andra människor att må bra och du får mig att må bra! Det känns som om vi är ganska lika som du säger.
Vill inte förlora en vän när det inte finns så många av dig!

Titta på dig, du är hur vacker som helst gumman! <3
 
Trackback
RSS 2.0