Hallstavik

Godmorning sweden.
Nu sitter jag här nyvaken, jag vaknade först vid 6 och helt nyvaken? Jag tänkte vafan? det här kan inte vara sant? Så jag försökte somna och det gjorde jag och vaknade nu. Jag ska snart göra frukost sen ska jag sätta mig i solen och njuta utav den, men det blåser och det får man väl leva med, man ska inte klaga nu när det är fint väder? För imorgon kommer ovädret igen.
Idag ska jag till Hallstavik, Benke kommer och hämtar mig vid halv tre så vi slipper köerna sen och så är vi där uppe i god tid.
Igår var jag med ida och berna för att det blev ingen bio med nathalie för jag fick inga pengar av pappa -.-
Nu ska jag inte sitta framför datan någe mer och njuta utav solen när den äntligen är framme.
Vi hörs säkert i morgon eller i kväll. puss<3
Bilder på mig och ida igår.
haha kolla mitt hår som står rakt ut:P


jag älskar dig bästavän!






Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig oxå bästavän massor!

puss på dig!<3

2009-06-16 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0