Hemma

Gud vad kul jag hade ikväll med Emma och Fanny, det var verkligen roligt att få träffa er igen tjejer ! Jag gick på bussen Emma satt på när hon var påväg hem ifrån jobbet och så åkte vi hem till henne, gjorde käk och sedan vandrade vi vidare till Fanny ;) Där ifrån gick vi till Stendahls badet som ligger fem min ifrån Fanny, perfekt. Det var väldigt fint där har inte varit där och bada förr. Vi badade mest och hade as kul, sen la vi oss i solen typ 2 sek sen ville vi bada igen, det var grymt skönt i vattnet, skulle chansa på att det var över 20 grader i alla fall. Tio över åtta stack vi därifrån och gick hem till Fanny för hon skulle hämta pengar och sen gick vi till Emma för hon skulle också hämta pengar, sedan gick vi vidare till pia(pressbyrån) Emma och Fanny köpte choklad, hehe och jag är pank men fick smaka av dom.
Sen gick vi hem till Emma igen, satt vid datan ett litet tag sen tittade vi på en film, släkten är värre tror jag :P En rolig film, men jag kände hur trött jag började bli men kollade klart på filmen eller nästan i alla fall och skulle åka vid elva för Emma skulle gå och sova för hon jobbar i morgon också.
Imorgon ska jag vara med FANNY :D, får se vad vi hittar på,det ska vara varmt i morgon så det blir väl sol,bad, umgås, skratt :D<3 
Kom hem nyss och lägger in bilder ifrån idag, nu ska jag titta lite på tv puss <3

kocken själv! :D


Jasper sötnos <3


påväg mot stendahl


Visst är det fint?




ignorera mitt bakåt slikade hår:P


något man bara älskar


love you <3




den här var sjukt god :D


och en osminkad och trött fia :P bjuder på den :)



Kommentarer
Postat av: fanny

n underbar dag att minnas :D älsar er ♥

2009-07-01 @ 00:31:44
URL: http://htp://fannybergkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0