jag ber om ursäkt

för att jag inte har bloggat på en vecka ungefär, men har inte orkat och har inte riktigt haft lust till att blogga på den sista tiden! Men i måndags var vi i sundby gård med klassen och det var ju kalas väder ute då, grymt härligt och nästan alla badade i underkläder, och solade och åh, hade jätte mys, kommer bilder ifrån det också ikväll det lovar jag att ni ska få se. 
Senare på eftermiddagen drog jag hem och hämtade min bikini och drog mot ida där paula var. Vi åkte till gömmaren med max,andreas, leif och murat. Det var jätte varmt den dagen/kvällen.
Vi badade även där, och det var grymt skönt i vattnet. Vid åtta tiden drog vi hemåt.

Igår hade vi sovmorgon och slutade halv fyra. Senare kom pappa och hämtade mig och så åkte vi och hämtade Sandra, sen gav vi oss av till E-tuna. Synd att du inte kunde åka Jonas, hoppas att du mår bra ! Hur som helst, tävlingen vart försenad en halv timme p.g.a banreperation. Så tävlingen började halv åtta, det var Smederna-Rospiggarna och jävlar vilken se värd tävling det var, de åkte hur jämnt som helst, det slutade med 48-48. Fan att ni inte vann Rospiggarna !
Kom hem vid elva tiden, mamma hade köpt jordgubbar så satt och åt jordgubbar och mjölk innan jag gick och la mig, gott var det iaf.

Imorse försov jag mig, men det gjorde inte så mycket för vi tittade ändå bara på film, Madagaskar 2 , haha filmen är stört skön :D sedan hade vi no, sen matte kanske 20 minuter för min del för jag var redan klar med diagnosen och sen fick vi sluta för vi hade ingen engelska så jag slutade tio i elva, hur skönt som helst och nu sitter jag och väntar på att ida ska komma för jag ska nämligen färga hennes hår, och så laddar jag in alla bilder så jag kan lägga in dom på bloggen ikväll. Nej nu ska jag ta och käka något för åt inte lunch i skolan. pusspåer ♥<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0