lär känna mig

Hur många gånger har du varit kär:  jag har varit kär en eller två ggr, då menar jag riktigt kär!
Favoritgodis:  choklad!
Coolaste stad du har besökt:  Stockholm och bor här.
Action eller Skräck? Skräckfilmer
Vill bli när du var liten: polis
När fick du din första kyss:  när man lekte kysslekar som liten
Vad är du beroende av:  min familj, mina vänner
Dagens roligaste händelse: kommer inte på någon just nu men det finns säkert någon
Dagens tråkigaste händelse: det regnar -.-
Dagens humör:  arg, gnällig. 
Vilka TV-program följer du: följer inte något just nu,
Vad gillar du mest med dig själv: jag har fått så mycket bättre självförtroende om man jämför med förra året!
Vad gillar du minst med dig själv: jag tänker för mycket !
Vad är det roligaste du vet: Att skratta
Har du något motto: ge aldrig upp hur jobbigt det än kan vara !
Hemlig hobby:  har ingen hemlig
Något vi inte vet om dig: jag vill ha en pojkvän!
Vad ångrar du: ångrar ingenting, för mina misstag har bara gjort mig starkare!
Vad önskar du: att de kunde sluta regna
Vad klarar du inte dig utan: Mina nära och kära och pengar
Vad gör du helst en vardag: Umgås med vänner, eller har en riktig egodag
Vad gör du helst en lördagskväll:  myser eller umgås med vänner
Vad har du mest av i din garderob:  Tröjor
Drömjobb: har inte direkt tänkt på något drömjobb men jag blir glad om jag får ett jobb överhuvudtaget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0