en dag i stan

Förlåt för den dåliga uppdateringen, idag har jag varit i stan med johanna, vid elva tiden frågade hon om vi kunde göra något och jag ska sa men hon sa att hon skulle åka in till stan vid tre, då sa jag men då kommer vi inte hinna göra något, så vi bestämde oss för att vi åker in till stan och sitter i solen och snackar samma skit. Vid ett kom vi in till stan och vid tre åkte vi mot Tekniska Högskolan för vi skulle möta upp Johannas pojkvän alex. Vi är med honom kanske en timme och sedan åker han och johanna mot norrtälje för han bor där och hon skulle till honom och vara där tills på torsdag och jag började röra mig hemåt. Missade tåget som gick 12 över så fick stå och vänta i en kvart på nästa men det gjorde inte så mycket för jag stod i solen. När jag stod på tåget och var i årstaberg kände jag hur det började snurra som fan i huvudet och kändes som om jag skulle tupa av, västebrist!!!.
När jag gick av tåget hade bussen också gått -.- fick gå upp till tullingeberg för jag orkade inte stå och vänta tills nästa gick, en halvtimme då när det tar 10 min att gå upp.
Det är bara jobbiga backar upp till t-berg och kände hur huvudet snurrade som fan fortfarande, så kom jag hem, rusade in i köket och drack ett stort glas vatten och sen kändes allt mycket bättre, har precis käkat och nu ska jag göra ett fotocollage med bilder ifrån idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0