när man har tråkigt

Vad blir ditt namn baklänges? aifos

Har du gjort en snöängel i år? jag minns faktikst inte
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? har aldrig legat inne men en dag
Har en dröm gått i uppfyllelse? ja det har faktiskt :)
Tycker du att sengångare är söta? hahaha
Har du någon gång testat karate? ja jag tror det :P
Första sporten du gick på? gymnastik
Minimorötter eller pommes frites? båda är goda men pommes
Vad längtar du mest till just nu? tills vi ska åka utomlands :D
Hur gammal har du tänkt bli? jag blir så gammal tills den dagen jag somnar in.
Har du haft vattkoppor? yes
Vad drömde du inatt? att jag fick en kamera,om jonas, att jag var på landet, att jag var med ida mm.
Vilken tv-serie är bäst? sex and the city
Vad åt du senast? grillat kött m potatis
Höga eller låga strumpor? låga 
Vad är du mest rädd för i hela världen? att bli ensam
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? kan hända
Vad har du för färg på ditt påslakan? svart och vitt
 Bikini eller baddräkt? bikini
Snyggaste läraren? alla är fula !
Är du mörkrädd? ja om man går ute själv mitt i natten genom en skog så ja !
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?  ja
Riktig gran eller plastgran? en riktigt :)
Tänt eller släckt när du ska sova?  det måste vara jätte mörk annars går det inte att somna!
Godaste drickan till frukosten? juice
Vill du bli president? nej det vill jag inte
Har du spelat tjej i en teater? jaa när man var mindre och gjorde teater inför klassen och sånt :P
Duscha eller bada? både och
Har du gråtit i skolan nån gång? ja det har jag
Hur tar du dig till skolan? cyklar,går eller buss
Har du någonsin sminkat dig som punkare? no I haven´t
Sjunger du på toa? haha i duschen kan det hända
Vilken färg har din jacka? har en kvart och en grön. men när det är sånt här väder har man ju ingen jacka :D
Använder du långkallingar? nix
Är du höjdrädd? nejnej
Vilket land vill du åka till? usa eller thailand
Vad var det senaste som fick dig att skratta? när en gammal gubbe på moppe höll på att köra in i ida när hon cykla, såg så jäkla kul ut, hans min asså ! :D nu låter jag taskig när jag säger att det såg kul ut men det är inte så jag menar (a)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja det gör jag
Har du sett din bästa vän gråta? ja det har jag,
Vilka vitaminer åt du när du va liten? ingen aning
Har du fått någon komplimang idag? ja det har jag fått
Har du varit med i en rättegång? nej jag var inte där
Är du polare med grannarna? nej
Vilka språk talar din mamma? svenska, engelska :P
Vilka länder har du bott i? sverige
Senaste piercingen? har bara "piercing" i öronen än så länge
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? igår
Gay? oja :p haha näe
Har du äggat ngn? ja det har jag :D
Har du täckt någons hus med toalettpapper? tror inte det, kanske någongång på halloween när jag var liten, jag har för mig att vi har gjort det
Suger det här? rätt så mycket, ja,
Har du varit på stranden? yesyes, idag
Har du haft en stalker? nej
Minns du din/dina musiklärares namn? johan, roger är de ända jag kommer ihåg
Hur bra är din syn? den är bra
Har du varit på ett party? yesyes
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? jag vet inte, kanske det, nej aldrig i livet
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? jaså? är du ? :P
Har du varit utomlands? många gånger :)
Har du sett din bästa vän naken?  håhå, japp
Var är dina syskon just nu? lillebror har jag framför mig syrran, I have no ide :P
Vilken tid gick du upp i morse? 10.36
Vad ska du göra i helgen? vet inte ännu
När va du riktigt sjuk senast? vet ej
Vem är den senaste kändisen du tog på? haha ingen aning
Vad finns i din bakficka? har ingen
Har du färglinser? nope!
Vad gjorde du kl 2 inatt? jag tror jag sov eller så tittade jag på film
Vad är det första du gör på morgonen? kissar
Vad ska du göra efter det här? kolla på en film :)

Jag märker att det är några frågor som har kommit förr :P ni som läste igenom det här kanske känner igen vissa ? :) <3
Nu ska jag titta på en film, sen sova jag är dödstrött , bye bye <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0