onsdag

En vecka har gått utav sommarlovet då, känns som det har gått hundra år, strunt samma. I
morse när jag skulle skriva ett inlägg försvann det, så provade jag skriva om det, då försvann allt igen när jag skulle spara och publicera det, blev så arg så jag sket it, hade bråttom till bussen också, jag åkte till mammas jobb och hämtade pengar så jag kunde åka in till stan och köpa en klänning som jag kan ha på midsommar. Jag hittade en klänning efter att varit i ungefär 200 butiker kändes det som.
Sedan smsade jag Nathalie och bad henne åka in till stan och det gjorde hon, hon kom in vid fem ungefär, vi gick och köpte glass satte oss i solen och snackade massa skit. Sen gick vi in till gallerian och tittade i lite affärer, när vi var inne på Vila hittade jag en ännu finare klänning som jag kärade ner mig i. Jag hann prova den och bestämde mig för att köpa den och lämna tillbaka den andra. Men då stängde de affärerna så jag ska åka in i morgon och byta klänningarna innan vi åker till landet.
Imorgon får jag träffa Lina sötnosen, vi åker och hämtar henne imorgon när vi ska till landet, hon ska nämligen fira midsommar med oss. Har inget mer att skriva nu. Ha det så bra så skriver jag kanske mer i morgon innan jag åker, JUSTE, måste fan packa lite nu också, hehe ciao <33
pusspåer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0