rolig start på sommarlovet...

Godmorgon kära läsare.
Kul att vakna så tidigt första dagen på lovet, vaknade pga. att jag har så satans ont i halsen. Kunde knappt svälja, så jag gick upp och gjorde en stor varm kopp te, sen försökte jag somna om och tror ni att det gick? Nej det är klart det inte ska och så ska man vakna upp med dåligt väder, det ser ut som om att det ska regna fram till tisdag, vad är detg här för skit väder ? Jag vill ha sol&värme nu när det är sommarlov!!

Nu ligger jag i soffan med laptopen på magen och små tittar på tv då och då. Det är sjukt skönt att ha en laptop. Btw, idag ska jag vara med ida på dagen sen så ska vi till grönan och titta på nrj med Simon och Jonas, jag är inte så jätte taggad på det med det här vädret !!

Ser det här roligt ut ? Nu blev jag jätte irriterad, orkar inte skriva mer nu för det här inlägget vart ett ganska klagomålt inlägg -.-

I morgon

den 12 junFm. regnFm. regn

lördag

den 13 junNågra regnstänkNågra regnstänk

söndag

den 14 junÅskaÅska

måndag

den 15 junSkurarSkurar

tisdag

den 16 junKlartKlart
Högsta:13°
Lägsta:10°
Högsta:15°
Lägsta:
Högsta:18°
Lägsta:
Högsta:16°
Lägsta:
Högsta:20°
Lägsta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0