sista för idag

Min kväll har varit en lugn hemma kväll med en mysig middag och mycket skratt, blivit ompysslad av mamma, hehe. Tittat på fotbollen, fyfan för SVERIGE SKÄMS !! Nu ska jag välja någon film och lägga mig i sängen och titta på den. Åh fy nu fick jag ont i magen -.-
Jag längtar faktiskt lite till skolan på måndag men ändå inte för på onsdag slutar vi och det kommer kännas lite konstigt i början att inte se alla i klassen varje dag. Men jag kommer säkert träffa många på lovet. Jjag hoppas på bra väder på onsdag, kul att ha skolavslutning i grått och vått. Jag vill ha sol&värme, men man kan inte få allt som man vill men man kan ju alltid önska och hoppas. Men nu ska jag titta på film. Godnatt alla ni ♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0