SOMMARLOV

Hejhej! Jag kommer nog inte uppdatera så mycket idag för nu har jag sommarlov !
Jag kom till skolan vid halv nio då jag gick upp till skåpet och lämnade lite saker, sedan gick vi till gympasalen där vi hade avslutningen, thank gud att vi inte var ute och stå och rysa och bli blöta !
Niorna var super fina och det känns konstigt att dom slutar nu och vi blir äldst på skolan. Men as najs. Efter allt sjungande och allt gick vi upp till klassrummet och käkade rulltårta med grädde och jordgubbar mums. Sen skulle vi få våra betyg och lärarna hade beskrivit varje elev med tre ord och vi skulle chansa på vem det var.
Jag fick, mogen,målmotiverad och handterar diskutioner bra, stämmer ju perfekt ;D
Vid elva var vi klara i klassrummet och vi fick sluta, jag gick till niornas klasssrum och vad mycket tårar det var. Alla tjejer grät, hurru ni killar visa lite mer känslor ;) J

ag gick till niornas klassrum för att jag skulle säga hejdå till Erika som nu slutar. Vad hon grät och när vi kramade om varandra grät hon över min axel och hon fick mig att börja gråta nästan! Jag kommer sakna dig gumman! Det ska vara så typiskt, när vi äntligen har börjat fått konakt så ska allt ta slut, men vi får inte tappa kontakten!! , i sommar ska vi röja gärnet ;D
Jag,Helin,Ida,Malin,Katti,Linnea och Berna stannade skvar i skolan till halv ett för vi ville inte gå vi tog massa bilder och snacka massa skit och hade anmält trevligt Fast linnea och Katti drog vid tolv ! Ett år kvar med dom här underbara tjejerna sen aldrig mer, tänkt aldrig mer !
Helins mamma skjusade hem mig, jätte snällt för jag ville inte gå i mina klackar och min klänning när det regnar.
Bilder kommer senare när jag fått dom av Katti, då får ni även se min klänning som jag har gjort, fick jätte mycket beröm idag att jag var jätte fin och att min klänning var fin och det var många lärare som kommenterade och även elever;)
Nu ska jag ta och käka något, dagen planer är oklara för det regnar , det suger nu när det är sommarlov men vafan, vi har sommarlov nu :D

Nästa steg, nian och jag är redan nervös. men allt ordnar sig.

pusspåer<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0