stendahl

Halloj! :D
Oj oj oj vad skönt det var att vara ute på en promenad, att man kunde få vara för sig själv med sina tankar och tänka igenom allt och lyssna på musik. Var ute en timme ungefär, jag hade mobilen i bh:n för jag orkade inte hålla i den och när jag tar ut den är den alldeles blöt ! Jag ba shit, och displayen blev mörk och allt såg bara konstigt ut, men sen efter en halvtimme så blir allt normalt igen och det blev en lättnad. Sen när jag kom hem låg jag ute i solen en liten stund och sen började magen kurra till så då gjorde jag lunch.
Nu är dagens planer klara, jag Emma och Fanny ska åka till Stendahls badet och bada, sola och umgås när Emma har slutat och hon slutar vid halv fem. Ska bli riktigt mys. Kameran är med så några bilder blir det nog :) <3

Kommentarer
Postat av: fanny

ja det vart en riktg toppen kväll :D saknat oss ! ♥♥

2009-07-01 @ 00:09:24
URL: http://htp://fannybergkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0