the blondie is back

Förlåt kära läsare att jag inte har skrivit på ett tag nu,men igår hade jag inte tid för att jag färgade både idas och mitt hår, jag färgade underhåret. Jag köpte tre burkar och första gången jag färgade vart det lite orange och gult, sen tog jag i en till färg och då vart det bara kyckling gult och sen när jag kom hem till pappa duschade jag och använde silvershacmpoo det vart kanon efterråt. Nu ska  jag lägga in förr och efter bild som jag har sakt.

Idag slutade jag halv tolv, vi städade skåpen idag och det känns nu att det är slut, imorgon så är det skolavslutning great :D
Efter skolan åkte jag och Malin till Skärholmen och inhandlade lite inför i morgon. När jag var i centrum, i Huddinge var Ida också där med Leif,Helin och Berna så jag gick till dom. Berna och Helin var inne och solade och när de kom ut var Helin jätte brun, Berna hade fått färg. Så jag och Ida bestämde oss för att vi också skulle sola, så vi är bruna och fräscha imorgon. Nu springer klockan iväg och jag måste skynda mig för jag ska sola. Leif ska även sola, haha

emma: lägg upp en bild på hur ditt hår vart? :)
Så Emma här har du mitt hår :) <3

Mycket blondare och det vart så mycket snyggare!
Blonds have more fun, och det stämmer ju ! :D



Kommentarer
Postat av: emma

det är slingor eller? :) GRYMT fint!

vilket märke?, mihihi :)<3

2009-06-09 @ 20:19:58
URL: http://channeel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag solade aldrig :'(

2009-06-09 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0