tisdag den 23:de juni

Halloj! :D
Idag är humöret på topp igen, solen skiner och vad mer kan man önska? Har legat ute i solen hela dan och nu är jag brun igen *yeeeeeeeah*
Idag har jag varit med ida, linnea, helin och berna, vi cyklade till gömmarn vid halv fyra tiden, det var rätt skönt att cykla i det här vädret. När vi väl kom dit så la vi oss och solade, jag badade usch! vad kallt det var men sen vart det skönt, senare kommer leif och isaac och lite senare kommer även amanda och andreas, hade trevligt. Jag och amanda paddlade kanot, det var kul men Leif och isaac blötte ner oss när vi hade kläder på oss -.-.
men vid halv sju drog helin och berna hem för de var så törstiga och vi hade inge vatten eller något så jag förstår dom, en och en halv timme senare drog jag ida och linnea.
När jag kommer hem var så¨super hungrig och som tur var var att maten redan var färdig. Nu gör jag inte så mycket jag och pappa ska åka och köpa balsam till mig för mitt är slut!

Nu får ni nöja er så länge med dessa bilder för jag väntar på att Helin ska skicka alla.

jag och brudarna

helin och ida paddlar kanot

påväg till gömmarn

Jag ska bada



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0