torsdag

Hellu, sitter i skolan men slutar om en halvtimme *yeah*, det har varit en chill vecka den här veckan. Första lektionen idag började med svenska och då tittade vi på film, andra lektionen , no:n så tittade vi också på film och nu har jag matte och sitter i datasalen, behöver inte lyfta ett finger idag. Bilden är inställd idag och profilen också, så vi slutar halv tolv baby ;) ska käka i skolan sen drar jag hem. Just nu regnar det och det suger, man blir på så dåligt humör då! Eller jag blir det i alla fall, jag vet inte hur ni blir..
Idag är det 4 skoldagar kvar, sen SOMMARLOV !!
Idag ska jag och mamma köpa skolavslutningsskor, kläderna är redan klara med vad jag ska ha på mig. Det blir en klänning som jag själv har gjort på syslöjden, och den blev riktigt bra för att vara mig, fick beröm av mamma, José och Sandra igår. Men den får ni inte se än. Det får ni vänta med tills den dagen kommer. Men det verkar som om det ska vara regn på skolavslutningen, jippi. usch vad tråkigt ! På avslutningar vill man ha sol, himmelen ska vara blå. Men det blir väl vara en dröm som inte blir verklighet, men vi får hoppas på det bästa. Det kan ju ändras.
Nu känner jag att jag vara sitter och babblar, men ha det så bra så hörs senare och ni ska få mer bilder idag också. pusspåmunnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0