jag har tråkigt

Civilstånd:singel
Varför? Därför jag är det
Dagens humör: rätt så glad och lite trött
Dagens klädsel: mjukisar,t-shirt, kofta
Lyssnar just nu på: ljudet ifrån TV:n
Kill-typ? Dont ask
Vad har du i din handväska: Busskort, pengar, hörlurar, nycklar ,smink osv.

Drömmer du? Ja man är väl mänsklig?
Om ja, minns du dina drömmar? ja de flesta
Tror du på Gud: nej
Spelar du datorspel? Brukade göra det förr men nu var det ett tag sen.
 Favoritresemålet du gjort hitills: Turkiet, sommaren 2006
Drömresan skulle vara: New york eller Thailand
Vad skulle du INTE göra på din semester? Sitta inne på ett hotellrum hela dagarna
Vem diskar hemma hos dig? Varierar, men oftas är det jag (hos pappa)
Storhandlar du? Nä.
 Är du teknisk? Haha ibland faktiskt
Har du besökt nåt nöjesfält senaste året? Nej inte än men ska till Liseberg med Lina i sommar.
 Favoritkarusellen? Kanonen på Liseberg, en riktig upplevelse!
 Dusch eller badkar: Badkar
Färg på ditt duschdraperi? Har glasfönster
Syr du dina gardiner själv? Nej
 Bästa stället på webben:  Youtube, facebook och bloggar
Tittar på TV: När det är någon film eller serie jag gillar så ja

Lekte du med Barbies som liten? jaa
Eller föredrog du lego? älskade lego ett tag när jag var liten
Onani; skamligt eller njutningsfullt? Alla får tycka och tänka som dem vill
 Fotograferar du mycket? Hell yeah, älskar att fota
 Har du prestationsångest? Sometimes
 Har du en brevvän? Nej men hade en i 5:an
Dricker du mjölk? ja det gör jag
Varför då? För att det är bra och för att det är gott
 Vad anser du om kungahuset? Bryr mig inte om det
Läser du skvallertidningar? ibland
 Tror du på allt det står i dem?
Lyssnar du på folks skvaller om andra i din omgivning? Pratar dem skvaller så hör jag ju
Har du ett motto du lever efter? Ge aldrig upp hur jobbit det än kan vara
 Favoritfika på café? Te
Ljud du hör just nu: Fortfarande ifrån TV och min lillebror som står och tjatar på mig
Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? Luftvärmepump och hyllor
Har du något synfel? Nej men båda mina föräldrar har det så jag kanske får det någon gång,
Vackraste ordet? Jag älskar dig
Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika? Nej
När rengjorde du din ugn senast? jag har aldrig gjort det, det får mina päron göra
Är du social? Ja när jag är på bra humör men om jag är på dåligt humör brukar jag stoppa in hörlurarna i öronen och lyssna på musik.
Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? Det är killen som ska betala ;), nej men klart jag skulle kunna betala också, men inte 3000 !!
 Vad är det mest romantiska du vet? När en kille överraskar mig med något romantiskt
Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr vad gör du då? Kollar på honom och säger "You wish" och zappar vidare :)
 Om sex månader: Är det 1 månad kvar till jullovet
Samlar på: Försöker samla på pengar men går inte så bra. Har jag pengar köper jag alltid något till mig själv.
Din värsta ovana: Slarvhet.
Din bästa ovana: ingen aning
Du ångrar att du inte: insåg vad som faktiskt kunde hända
Du blir glad av: Glada, positiva människor & kärlek.
Du blir förbannad av: Människor som inte håller det dem lovar
Din bästa raggningsfras: har ingen raggningsfras
Om du fick 10 miljoner: skulle jag börja gråta och skrika av glädje

Bästa stället i ditt hemland? på Gotland
 Nära-döden-upplevelse: När en mandarin klyfta fastnade i halsen
Ditt livs bästa ögonblick: Någonting jag funderar på än idag
Bästa tekniska uppfinningen: Datorn, lätt!
Levande begravd eller levande kremerad: Va?
Gruppsex: Vafan, nej!!!!
Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: Ew, nej.
Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: Nej?
Har du betalat för sex:  Nej
Könssjukdom: Men nej
Beskriv dig själv med tre ord: omtänksam,snäll och oftas glad
Har du blivit behandlad som skit av en vän? Oh ja
Vad gjorde du då: Ger dem en andra chans om det verkligen behövs, annars avslutar jag vänskapen.
 Vad får dig alltid att skratta? Att sitta med mina vänner och prata om allt som är roligt
Har du bra självförtroende? Yes
 Älskar du livet? Livet har sina goda stunder
Vad önskar du? Det finns mycket som jag önskar!
Vad tycker du är gott? JORDGUBBAR! Love it
 Vad har du för humor? samma som ida xD
Har du varit fruktansvärt kär någon gång? ooohh jaa !
 Vad ska du göra idag? titta på en film med lillebror sen gå och lägga mig
 Vad dricker du varje dag? Vatten
Mobiltelefonen betyder för dig: Kan inte leva utan den


Kommentarer
Postat av: erika

haha va äckligt, vi tänker ju samma sak jue xD tråkigt man få ha ;) <333

2009-06-13 @ 23:17:48
Postat av: Helin

Härmis! :-D

2009-06-14 @ 23:11:45
URL: http://hhelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0