in school

hej sötnosar :P sitter i skolan med Malin och Linnea, har lunchrast, fast börjar om 6 minuter hehe :p har so snart, skit boring ! slutar halv fyra idag, blir väldigt mycket plugg ikväll, ska plugga no, fysik, har prov på det i morgon fattar äntligen någonting av det,

jag skrev aldrig någon igår, sorry. det kommer nu ;D
måndag: var en vanlig skoldag, men ändå inte. jag och ida stack vid 10 för vi skulle till gynekologen, kändes lite obehagligt men det var ändå skönt att få det gjort, allt var som det var, inget var fel hehe var en normal flicka sa hon ;) efter det köote jag och ida hårfärg till henne. Slingade hennes hår, vart bra, hon blev nöjd iallafall.

hinner inte skriva mer så vi hörs ikväll. dagens outfit kommer senare om jag hinner skriva något.



det här skulle man inte banga på va ? :P


puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0