lördag

hej älskade läsare :*
nu har jag kommit in i en period som jag verkligen inte orkar eller vill blogga, det kommer som våger de där perioderna, ibland älskar jag att blogga ibland, hatar jag det. Eller inte hatar men det är inte kul. kvällens planer är att bara vara hemma och plugga, inte det roligaste på en lördag kväll, men som sakt det är ett måste ska kunna alla städer i alla sex världsdelar, sjöar, bergskedjor, min lärare är sjuk ! vi ska kunna allt tills på måndag. Köpte nya skor med mamma idag, har tagit bilder på dom men hittar inte min fucking sladd till datan, så fick ta mobilen, bilderna är ganska mörka som ni ser ^^

ifrån stadium Reebok 499:-

Puss på er, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0