om mig

Om sex och kärlek

är du oskuld? nej
är du singel just nu? - jajjamänsan

haft något seriöst förhållande förut? - jaa

varit gravid? - nej

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ibland

kärlek eller sex? - kärlek med sex!?

har du varit riktigt kär i någon? - aa, på riktigt

finns det någon för dig just nu? - nja, det vet jag inte

hur ser en perfekt kille ut för dig? - snäll, rolig, han ska få mig att skratta,få mig att må bra

hur många gånger har du haft sex? - haha det är väl ändå privat ? :P


Om dig själv

fullständiga namn? - emelie sofia jordam åhnström

när fyller du år? - 5 oktober

några utsmyckningar på din kropp, i så fall, vad? - nej det har jag inte ..

vad har du på dig just nu? - mysbyxor och linne
vilken årstid är bäst? - sommar och lättklätt,
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - det finns inga perfekta mornar, förutom dem då du vaknar bredvid den du älskar.

vad tycker du mest om hos dig själv? - jag vet inte

vad är du bra på? - jag vet inte

vem älskar du mest på denna jord? - lsyster, mamma pappa och lillebror, och ida

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - SJÄLV !! :D


Om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - ida

vem vet allt om dig? - ida och syster

vem är den roligaste av dina vänner? - jag skrattar mest med ida, men dem flesta har skön humor

vem är snyggast av dina vänner? - every single one of 'em

vem är mest partyprisse? - ida  såklart,
vem är den du helst har filmkväll med? - de flesta
vem saknar du? - ida !!

vem av dina vänner är mest 'evil'? - haha, jag vet ett par som kan käfta när det väl gäller.

vem röker av dina vänner? -ett par stycken


Om din familj


vem står dig närmst?
- Mamma och pappa

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja det är klart !!

vem är farligast i din familj? - ingen

vem ser roligast ut i din familj? - ingen

vem är coolast? - min pappa!

har ni några djur? - haha nej , men fiskar ^^

vem har du mest gemensamt med? - syster sandra

vem står för underhållningen? - pappa och bror
vem sover du oftast med? - men gud? jag är för stor för sånt trams

roligaste kvällen med familjemedlem? - med sandra


Om idag


vad har du gjort?
- vaknat och ätit frukost, blggat lite

ledsen idag? - nej bara extremt trött,
har du gjort något bra idag? - inte något märkbart

har du slagit någon idag? - verkligen inte

vad ska du göra nu? - plugga en stund

har du gjort något dåligt idag? - nepp
vad har du ätit idag? - frukost, yougurt och flingor

har du duschat idag? - nepp
är du trött nu? - extremt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0