onsdag kväll

sorry för att jag inte skrev något igår, men kan berätta vad som hände
tisdag: skoldag som vanligt, efter skolan var jag med ida, sen träffade vi danne och hans polare fredde, vi drog hem till danne tittade lite på gamla klipp ;D vi hade tråkigt hos danne så vi drog hem till fredde och körde guitar hero, jag ägde haha NOT :P
vid halv tio drog vi hem, när jag väl kom hem var det plugga som jag var tvungen att göra, men hade glömt målpappret i skolan , så kunde inte plugga så mkt:/

onsdag:
skoldag, på lunchrasten pluggade jag mycket för att kunna provet som jag gjorde vid två tiden, och det gick rätt bra kändes det som, sista lektionen var dans, efter skolan drog jag o malin och tränade, sjukt skönt, gjorde väldigt mycket styrka för magen. haha någon kommer ha träningvärk imorgon , JAG ;D
har bara tagit det lugnt ikväll, ska snart gå och lägga mig är jätte trött, nu ska jag lalla runt lite på andra bloggar och sen sova, ha det bra tjockisar ;D :* pusss <3



godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: kattiis

finsate tjejeeen:)<3

2009-03-27 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0