tillbaka ;)

haha det har bara gått en dag och jag är tillbaka med bloggandet ;) nej men jag mår mycket bättre nu , det var ig¨r som det var som värst, aja vaknade för en stund sen, väntar på att min syrra ska vakna sen ska vi till tumba och köpa hårfärg till mig, ska göra blonda slingor, jag har sakt till mig själv att jag ska låta mitt hår vara till sommaren , men vafan what ever, satt och tittade på bilder igår ifrån i somras när jag var blond, vill bli blond igen , många säger att jag passar mycket bättre i det, men ska inte vara blond i hela skallen, ska göra slingor så jag får ett mer naturligare resultat, jag kommer att ta förr och efter bild också så ni får se :) nej nu måste jag duscha sen kanske väcka sandra, nej ha det bra

dagens planer:
åka till tumba och köpa hårfärg
göra klart mitt arbete om praon, suck !
sen åka till pappa om jag känner för dt
ska försöka ta mig till gymmet


massor med kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0