tisdag

tjoo, idag slutade jag halv fyra, sista lektionen var idrott och vi dansade ringdans, hehe inte kul , kom hem vid halv fem ungefär och la mig på soffan, jag käkade nyss med mamma, det vart soppa, grönsaks soppa med korv, var riktigt gott, nu ska jag plugga matte sen ska jag fortsätta klart med min redovisning, ska prata inför klassen på torsdag på svenskan, kulkul, eller inte!! imorgon ska jag dansa hela dan med dansprofilen, kommer att bli riktigt roligt, inga lektioner bara dansa fett skönt asså ! :D sen när jag kommer hem blir det väl plugg som vanligt, nej nu får jag sluta att skriva och börja plugga, men vi hörs, jag skriver nog ett inlägg fram mot kvällen, puss <33

den här bilden är så fin, haha ser as gott ut, (a)
nu blev jag sugen på smoothie , nej det får bli fram emot kvällen, mohaha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0