Solen förstör bloggandet.

Förlåt igen, men har inte riktigt orkat sitta vid en data när det har varit så fint väder,
idag har det varit skola, och ikväll ska jag pappa och lillebror hem till farmor och farfar och titta på speedway på canal + för vi har dock inte den kanalen, det skulle egentligen varit speedway för mig idag men Rospiggarna ställde in eller vad fan det var, det suger! För det är så mycket roligare att titta på speedway live, det blir en helt annan sak, doften, ljudet åh allt det där !
Kom nyss in ifrån att settat i solen 1 och en halv timme, färg har jag fått ialla fall. Visst är det skönt att gå utanför dörren på morgonen och inte behöva ha något jacka på sig ?. Helt underbart!
Jag kanske ska börja göra mat för familjen nu, tycker inte att min kära och underbara pappa ska behöva göra det varje dag. Aa, det ska jag göra nu, ha det så bra så kanske vi hörs ikväll.

pusspåmunnen <3

en väldigt, väldigt, väldigt gammal bild(över två år sen tror jag) på mig och emma,
. jag saknar dig så himla mycket. Vi får ta och ses snart ! <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

lätt inte 2 år sen ,

2009-05-30 @ 21:40:26
Postat av: Anonym

lätt inte 2 år sen

2009-05-30 @ 21:42:12
Postat av: sofia

ööh ? jo, var du där eller när bilden togs ? :S nej precis. !

2009-06-03 @ 11:57:37
URL: http://sofiajordans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0