en lyckad kväll

Halloj i stugan!
Det vart ingen städning idag, det blir av imorgon i stället,
Min och idas kväll blev en riktigt rolig kväll, det var länge sen jag garva så mycket!
 
Det började med att vi mötte Simon och Jonas i Huddinge C, den där Ramil var inte med, vi bestämde oss för att åka till Handen där dom bor, vi gick hem till Jonas och hämtade hans kort sedan drog vi iväg och käkade, Jonas bjöd alla oss tre på mat, riktigt snällt av honom, vi käkade kebabtallrik, sedan tog vi bussen tillbaka för det tog typ 20-25 minuter att gå dit vi skulle käka , och ingen av oss orkade gå tillbaka.
Sedan gick vi och handlade godis och gick till gropen. Det var någon jävla gunga som var skit rolig, haha alla vi fyra kunde sitta på den, hehe det kändes som om vi var tre år igen, men vafan vi hade skit kul.
 
Simon och Jonas är väldigt roliga utav sig, jag behöver bara titta på dom så garvar jag (kan misstolkas).
Sedan gick vi till någon fontän satt där och bara tog det lugnt , snackade och käkade godis, vi behövde inte göra något speciellt för att ha kul, vi garvar verkligen hela tiden.
Sedan kom det någon kille som heter Oscar som gillade speedway , haha nej men jag vet inte hur vi kom in på det samtalsämnet, jo jag snackade med pappa i telefon och så snackade vi om speedway i morgon, haha det hör inte hit.
Det hände något hela tiden, att någon ramlade eller krockade med något, eller någon sa något jävligt roligt, nej en lyckad kväll vart det.

Vi har gått väldigt mycket ikväll men det var skönt. Vid nio åkte ida hem och jag följde med henne, och nu sitter jag hemma själv, pappa är på krogen och har huset för mig själv soft:D

Jonas

jag

haha såklart så skulle någon/några ramla

haha ser ut som Jonas är död och Simon ska spy

hahaha försökte få till en bra bild i farten men jag garvar mitt i bilden och Simon kom inte ens med typ



Jonas började må illa :/





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0