förlåt

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag hann inte på morgonen eller när jag kom hem, för jag slutade halv fyra och då ringer pappa mig och säger att jag måste skynda mig hem och hämta en jacka och sen så åker vi för annars blir det jätte mycket kö, och jag orkade inte skriva ett inlägg när vi kom hem för då var klockan halv tolv och var skit trött och det var ju skola nästa dag.

Igår åkte vi till Hallstavik vid fyra och det var lite kö hit och hit, menmen vi kom dit vid sex och vi satte oss på läktaren i solen mys. Matchen startade vid sju, Det gick inte så jätte bra för Jonas Messing som jag satt och hejade på, menmen. Rospiggarna mötte Lejonen ifrån Gislaved, och vann med 50-46 HAHA där fick ni Lejonen.

När vi hade stått och snackat med folk och är påväg mot bilen kommer Arne Lindgren fram till pappa och säger du Mange du har några verktyg fortfarande som är mina. Arne är Robert Petterssons meck, pappa meckade åt honom förr men slutade p.g.a en anledning som jag inte tänker berätta. Men i alla fall då säger

pappa- jag har inga verktyg som är dina
Arne- jo en sjutton nyckel och en låda.
pappa- aa du kan få dom jag lämnar dom utan för verkstaden
Arne- du måste ju höra av dig när du lämnar dom
pappa- jag ställer de utan för verkstaden, dom lär ju behövas( verktygen)

HAHA , vad jag garva när vi gick där ifrån haha, asså den kommentaren var ju stört skön, dom lär ju behövas, HAHA för Robert Pettersson åker som ett arsel. !! och deras verktyg verkar ju vara de bästa man någonsin har sett.En gång i tiden var han JSM mästare, vad hände sen?

Det gick ialla fall bra för Henrik Gustavsson kör för Rospiggarna, han tog nästan full poäng, 14 pinnar, om han hade tagit 15 skulle det vara full, SKIT BRA HÄNKA. Han körde på pappas motor som RP körde på JSM finalen.

hehe som vanligt då tycker jag att Messing är skit söt :$

om idag, har varit i skolan men slutade tidigare idag p.g.a att min lärare var sjuk och vi fick gå hem vid ett, och jag ska träna idag , hur skönt som helst och när jag kommer hem ska jag skriva klart mitt arbete i svenska. Nu sitter jag och är skit sugen på frukt :S haha men vi hörs kanske mer ikväll sötnosar :* och juste idag kommer hundarna också, Bobby,Alex, och Wolf, de ska vara här tills måndag, myyys. Vi ska alltså vara hundvakt :)

Bobby börjar bli gammal, sötnosen <33



Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Tacktack! :D

2009-05-13 @ 18:07:41
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0