Fredag

Godmorgon och jag är ledig super skönt efter en vecka men bara dans nonstop. jag vaknade nyss med en jätte finne i pannan ;O höhö inte precis det första man vill se på morgon, menmen, tonårslivet är förjävligt ibland ;) jaja, ska göra mig i ordning för jag ska till Skärholmen men mamma och köpa nya leggins eftersom mina är ju borta, det var meningen att jag skulle ta bussen dit men jag kommer aldrig hinna till salem till tolv om jag ska ta bussar och skit, så jag frågade mamma om hon kunde skjusa mig och hon sa ja, det blev en lättnad faktiskt.
Ikväll ska jag träffa ida en liten snabbis, så det blir nog inge bloggande under dagen men man vet ju aldrig. Men nu måste jag börja göra mig i ordning. Om jag hinner kan jag försöka få med dagens outfit. <3

Kommentarer
Postat av: erika

RE: Jaa men gud vi ägde helt i torsdags! jaa det va skit kul gumman! <3

2009-05-08 @ 19:05:10
URL: http://ewaldehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0