Fredag

Hejsan, det blev inge bloggande igår tyvärr, förlåt för det. Men igår städade jag hela huset, kommer få pengar för det hur mycket vet jag inte. Sedan vid tre-halv fyra blev jag klar. Jag och pappa käkade lite mat sen begav vi oss till Gubbängen, självklart var det ju speedway . Matchen började klockan sju och vi kom dit vid fem för pappa ska hålla på med hojjarna innan, skit samma.  
Jag satt på läktaren med Tyva och hennes systrar. Vid halv sju gick jag och mötte upp Jenni, pappas kompis.
Hon var stört skön! Jag hade i alla fall jävligt trevligt med henne. Jag stod och snackade med henne som om skulle vara min kompis, vi pratade om allt.
Solkatterna vann, men jag tycker fan att Getingarna kämpade på bra! Sen vid kvart över nio ? så åker jag och pappa hem, Malin ifrån Vaxholm ringer pappa och frågade om han ville komma dit, han frågar mig om jag kunde följa med för han ville inte åka själv, haha såklart jag följer med då, hade ändå inget för mig.
Vi åker hem byter om fixar oss lite sedan drar vi. Vi kom dit vid elva. HAHA alla var as packade, och Malin trodde att jag var Sandra, min syrra, men icke var jag det.
Men jag hade trevligt ialla fall. Vid ett åkte vi hem, pappa drack inget. Kom hem vid två, jag sätter på en film och somnar. och så vaknade jag nyss, ska fortsätta städa med det jag inte hann igår,(skura toaletterna , duschar) usch, men vafan jag överlever! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0