fredag

Tjenixen,då var det 1:a maj solen skiner och åh allt är underbart !!! :D:D:D:D om en månad och 9 dagar så har jag SOMMARLOV :D Imorse när jag vaknade trodde jag att det var lördag men det är det icke det är ju fredag, en långhelg blir det :D just nu sitter jag på pappas jobb jag ska snart kila över till skärholmen och shoppa, jag kommer att få pengar snart sen åker jag och shoppar själv, pappa var inte så sugen, eller han hatar att shoppa så han sa "du får pengar av mig och så får du gå och shoppa själv" :)
 Ställde klockan i morse inte så värst roligt!! men men.. 
jag har inte aning om vad som händer idag, eftersom jag inte får gå ut så blir det väl pluggning på en fredag kväll, visst låter det roligt ?:P nej men det behövs verkligen ! Jag kommer inte att ha någon skola nästa vecka för vi ska repitera inför våran Vistagala som är på torsdag, visst är det soft ? Fast på måndag kommer vi vara i skolan och repitera sen från och med tisdag ska vi vara i Huddinge Aulan. As najs asså :D Börjar halv elva då till och med.
Men ni får ha en jätte skönt fredag så hörs vi lite senare. puss ♥
det här skulle sitta fint nu, åh vad sugen jag blev på jordgubbar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0