Hammarby vann

Kom nyss hem, och fyfan vilken dålig match det var, det var liksom ingen spänning i det eller något alls, nej skit dålig tycker jag i alla fall, så det var segt att sitta på läktaren och frös det gjorde man ju inte heller. Det var svin kallt kan jag ju säga ! Men får väl skylla mig själv jag brukar aldrig sätta på mig tillräckligt med kläder, haha att jag aldrig lär mig, menmen.
Jag hade i alla fall Johanna med mig på läktaren, så några rejäla skratt fick man ju i alla fall. Juste min syster var ju också med och det var skit kul, riktigt kul tre år sedan som jag sa förr, hon och jag skrattade vi med.

Har inte så mycket mer att skriva ni får lite bilder som jag har nämnt tidigare, jag har kameran men sladden är hos mamma därför är bilderna dåliga.

systerdyster och jag,
 haha jag ser helt muppad ut på bilden men men vafan, man måste ju bjuda på sig ibland?!

Jag och sötnosen Bobby, världens gulligate och finaste hund!

Starten




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0