helens små underverk



Helen (Kate Hudson) har ett trendigt jobb på en modellagentur, men när hennes syster och svåger plötsligt dör i en bilolycka blir det Helen som får ansvaret för sina systerbarn. Snart inser hon att hon måste välja mellan nattsudd och nappflaska. Hon får hjälp av barnens rektor Dan Parker (John Corbett

Just nu sitter jag och tittar på 5:an det är filmen Helens små underverk, jag tycker att det är en jätte bra film!
Min kväll hitills har varit väldigt rolig tillsammans med pappa, vi har alltid något att prata om och så garvar vi skit mycket. HAHA, bråttas har vi även gjort och vem vann tror ni ?, Ja inte var det jag i alla fall.
I morgon ska jag till Hallstavik och titta på JEM med pappa, syster och Benke, det ser jag fram emot faktiskt.
Nej nu ska jag svulla godis och njuta utav filmen. ha det bra så länge sötnosar :* <33




Kommentarer
Postat av: erika

haha kolla också på den, grymt bra;) och nej tog den inte men såg nu att du också har den, den är ju så fin! puss sötnos! <3

2009-05-16 @ 11:42:38
URL: http://ewaldehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0