hellu

Jag kom hem vid ett tiden någon gång käkade lite sen dess har jag suttit vid datan. Vi hade en konsert för Trångsundskolan idag på morgonen, jag kan säga att det inte var mycket publik, men det gick bra idag också, men ivkäll då jävlar ;D haha då ska det bli perfekt alltihopa. Jag ska snart ta bort sminket och sminka om mig, man vill ju se fräsch ut när man står på dansgolvet inför över hundra pers. Hoppas mamma inte glömmer kameran bara !! men jag tror inte det. JAG VILL INTE att den här veckan med vistagalan ska ta slut det har varit så roligt, börjat pratat med människor som man nästan aldrig har pratat med förut, men sånt är livet.
Min leggins är borta :(:(:( !!! men jag hoppas jag hittar dom.
Nu ska jag ta bort sminket, men vi hörs ciao <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0