Home sweet home

Tjenixen, kom hem för en stund sen, har varit ute med hundarna och träffade ida en snabbis när jag var ute med Wolf, tog Bobby och Alex först hade aldrig klarat att tagit alla tre samtidigt för Wolf är väldig stark.
Jag var ju i Hallstavik idag solen sken och det va hur skönt dom helst fast det blåste lite små kallt ibland, träffade Messing idag också och lika söt som vanligt ;D haha jag vet att du läser min blogg. ;D och grattis till Linus Sundström som fick högst poäng . Det var sex st som gick vidare till junior europa mästerskapet, kommer inte ihåg alla som gick vidare men jag minns att det var Kim Nilsson som gick vidare också.

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli mat, grillat yummi ! har inte så mycket mer att säga ,jo att jag och pappa pratar om att köpa en kamera, kan ju alltid va bra att ha en, men mest vill jag ha en för min blogg när jag är på speedway matcher och allt när jag är med vänner eller ja allt sånt. Jag har en, men den är så himla dålig! Bilderna blir jätte dåliga och batterierna dör nästan på en gång, skit kul. Men jag tror vi ska göra det. Nej nu står min lillebror och trampar bredvid mig och vill ha datan så vi hörs mer ikväll nu ska jag gå och busa lite med Bobby tjockisen ;D pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0