ibland önskar jag att man var en plugghäst

Ja, ibland önskar man att man var en pluggis, jag är en sån som öppnar böckerna kollar igenom sidorna sen slänger igen böckerna och säger, nu är jag klar. Men jag gillar verkligen inte att plugga! Jag har ialla fall pluggat lite, menmen får plugga lite till efter träningen . Vi ska inte till Hallstavik imorgon :( för freddie ska inte köra det var tråkigt tycker jag, men på torsdag är det speedway på Gubbis. Nu har jag inte så mycket mer att skriva, så ni får ha det så bra så länge så hörs vi mer sen. pusspuss

HAHAHAHAHA, jag tittade in på emmas blogg och hittade det här videoklippet så jävla roligt trodde jag skulle dö av garv :D de får inte säga ja eller nej ^^



Kommentarer
Postat av: emma,

vill du ha snygga örhängen eller armband? Kolla min blogg:)

2009-05-11 @ 17:00:18
URL: http://emmamargaretaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv tack, du har en jättefin blogg du med ;)! ska vi lägg atill varndra på bloglovin?? :D <3

2009-05-11 @ 21:22:02
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0