ibland så blir jag så trött på blogg.se

Idag har blogg.se varit seg! Någon mer än jag som tycker det ?Aja, nu börjar det funka igen. Idag vaknade jag utav att mamma väckte mig 11:20 för att hon hade tvättstugan klockan tolv och jag hade inte lagt alla kläder i smutsen och hon vet ju inte direkt vad som jag smuttsigt hos mig, då var det bara att stiga upp. Men jag blev lite små irriterad för på den sista tiden har jag haft sömnproblem, men nu när jag äntligen inte hade det och ville sova ut så fick man inte det, :( men får skylla mig lite själv att jag inte la alla smutskläder i smutsen igår.
När jag väl hade gjort det så käkade jag lite frukost i soffan framför filmen "'Heartbreak Kid" en riktigt bra film.

Idag ska jag plugga, jag har haft ångest utav att jag inte har gjort allt som jag ska göra i tid och bara slappat på lektionerna och jag har massa stress i kroppen för om en månad ida så slutar vi i skolan och jag vill hinna bli klar med allting !!! Men jag har inte skött skolan lika bra som jag gjorde förra terminen då skötte jag skolan jätte bra, men ska ta skolan på allvar nästa år för då går jag i 9:an och då är det nationella och allt. Nej skärpning sofia!!

Men tänk vad skönt om en månad så slutar vi skolan och har SOMMARLOV :D
Nej så den här dagen kommer bara gå åt till att plugga och så ska jag packa ihop alla mina saker och åka till PAPPA

nu ska jag inte hitta vid datan längre plugga var det.



Kommentarer
Postat av: Helin

Jag har också en röd, skit fina, visst? :)

Allt är goodie med mig, själv då sötnos? <3

2009-05-10 @ 21:07:17
URL: http://hhelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0