klockan är kvart över elva och jag är redan hemma :D

Hej igen, jag är redan hemma och var är super skönt :D!! Vi hade ju matte som sista lektion idag jag och malin kom fram till diagnosen så vi fick gå, jag skjusade malin till bussen så hon hann precis, skönt för henne också. I morgon snackade jag och malin om att vi ska åka in till stan på dagen och det låter mys, älskar gå inne i stan jag hoppas bara på att det är fint väder då också, men det tror jag dock inte.
Jag ska göra något att äta för jag hoppade lunchen i skolan, det var någon kött gryta med kidney bönder, äckligt som sattan! Efter att jag har käkat ska jag städa huset, för om jag gör det får jag pengar, och det blir perfekt eftersom det blit stan i morgon :) men vi hörs pusspuss

Här är lite bilder på min brunettperiod, jag saknar det lite, men dock hade jag löshår här, haha nackdelen med att ha löshår är ju om man skulle mysa med en kille var ju att håret var ju katastrof efterråt, knippsarna låsnade och haha nej ingen vacker syn;D. (klicka på alla bilder för att få en större bild.)
     

Sedan gjorde jag slingor i håret, haha ursäkta för den sista bilden :P
  
Efter en vecka gjorde jag ännu mer slingor i håret
  
Men den ser inte ut så längre, nu har jag mycket finare blondare färg och solblekt, jag använde silverschampoo för att få bort det gula men jag har inte så jätte bra bilder på hur mitt hår ser ut nu,
   
ja som ni ser är det ju inte samma färg längre, men jag är nöjd med min nuvarande hårfärg men jag funderar på att göra lite mer slingor och sedan inskaffa löshår, men det är bara en tanke.

Här är lite bilder ifrån min period när jag hade raklugg också.
  
jag försökte rotera bilderna men det gick inte.
vad passar jag bäst i ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0