lördag kväll

Nu sitter jag och tittar på eurovision, haha och det ser ju ut som att det är Norge som vinner..förstår inte varför?

Men jag sitter och är på jätte dåligt humör !!
Att en människa kan få en på så dåligt humör bara sådär, är helt sjukt och den här personen hatar jag mer än allt annat! Den här personen beter sig så jävla dålig om sin omgivning! allt handlar bara om honom/henne.

this is what everyone needs, and I need love now from a guy that really takes me for who I am, and is there for me, supporting me when I need him the most! I miss it! is there any guy who is that? does not feel that.


Nej nu ska jag ut med hundarna, vi hörs i morgon godnatt på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0